Sunday 6 June 2010

Check out the ugliest outfit-pics in blog-land.


Seriously, no idea what went wrong with face/pose dunno. I didn't even look that bad irl yesterday. Whatever- I do love the outfit ! Again I did not manage to take any distored pics or any at the birthday party I went to yesterday (happy birthday, caroline !) but hey, got a snap of the outfit,right ! Taken right before I went to watch SATC2 - which was not as bad as I thought it would have been. What can I say- I just watch it for the clothes. . .

Trouser suit Stine Goya x Weekday Shoes Catwalk Necklace Fashionology

4 comments:

  1. Så slemt er det da ikke :) Synes faktisk ikke der er noget som helst galt med de billeder. Fin buskedragt, hvor er den fra?

    ReplyDelete
  2. hehe tak - jeg synes bare jeg kunne taelle alt for mange ringe under mine oejne - buksedragten er fra stine goya via weekday - hvis du er heeeldig har de den stadivaek.. koebte den for 2 maaneder siden ca...

    ReplyDelete
  3. Jeg synes nu også at det er et flot outfit billede.
    Jeg er vild med skoene :-)

    kig forbi, hvis du har lyst.
    www.inmyshoes1.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. taaaaak :) det vil jeg i hvert fald goere ! xxx

    ReplyDelete